Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri
|
[ Pune o întrebare ]
Categoria: Principal -> Protectie sociala -> Protectie sociala
Răspunsuri
|
Intrebarea nr. 2664 din data: 05-04-2009 pusa de PETRUTESCU ANGELICA : · VREAU UN SFTAT DE LA DV EU NU SINT AGRESATA FIZIC DAR SINT AGRESAT VERBAL, UMILITA SI JIGNITA ZILNIC DE SOTUL MEU SI DE FIUL MEU CEL MARE CARE ARE 22 DE ANI DESI AM UN COPIL DE TREI ANI EU AM DECIS SA PLEC DIN ACEASTA FAMILIE PT CA EU NU MAI REZIST UMILINTELE IN SPECIAL DE LA FIUL MEU CEL MARE SINT PE PUNCTU DE A-MI LUA VIATA DAR NU MAI VREAU SA STAU CU EI IN ACEASTA FAMILIE NU SINT IUBITA DE NIMENI DOAR JIGNITA SI UMILITA NU AM UNDE SA PLEC SI NU IMI RAMINE ALTA SOLUTIE DECIT SINUCIDEREA PT CA ASA NU SE MAI POATE CE MA SFATUITI SA FAC IN ACEST CAZ? ASTEPT URGENT SFATUL DV PINA NU O SA FIE PREA TIRZIU
|
Raspuns din data de 09-04-2009 : Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra , va rugam sa va adresati Serviciilor Sociale din cadrul Primariei Lugoj si eventual, Politiei Locale.
Compartiment Audiente
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 2691 din data: 27-03-2009 pusa de Cionte Nicoleta : · Pentru un copil cu handicap grav în varsta de 2 ani care are dreptul la un asistent personal conform Legii 448/2006 se poate angaja tatăl pe postul de asistent personal în situația în care mama beneficiază de concediu de îngrijire copil între 2-3 ani ? Va multumesc.
|
Raspuns din data de 28-04-2009 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In cazul in care dumneavoastra beneficiati de concediu de ingrijire a copilului intre 2 – 3 ani cu handicap grav cu asistent personal, sotul nu poate fi angajat ca asistent personal pentru acelasi copil in aceasta perioada, conform Legii nr. 448/2006 art. 12, dar poate beneficia de indemnizatie pentru copilul cu handicap.
Compartimentul Audiente
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 2552 din data: 17-02-2009 pusa de VLAD HELENA : · buna ziua
pana in aprilie primesc indemnizatie de ingrijire a copilului, in mai trebuie sa nasc cel de-al doilea copil, ce acte imi sunt necesare pt. intocmirea dosarului pt. cel de-al doilea copil si unde trebuie depuse pt. a puteatrece direct dintr-o indemnizatie in alta.
va multumesc
|
Raspuns din data de 04-03-2009 : Stimata Doamna,
Ca urmare a intrebarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Actele necesare si formularele pentru indemnizatie crestere copil se pot ridica de la Directia de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad – Serviciul Prestatii Sociale - Camera 8 (Palatul Cenad) – Bulevardul Revolutiei nr. 73 sau de pe site –ul Primariei municipiului Arad, iar dosarul completat cu toate actele necesare se va depune la institutia mai sus mentionata.
Compartimentul Audiente
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 2498 din data: 22-01-2009 pusa de figheradriana : · sunt asociatii neguvernamentale care functioneaza pe langa primarie si care ajuta mamele traumatizate de sot sa inceapa o viata noua cand sunt hotarate sa divorteze si au copil sub 2 ani cu sau fara grad de handicap?multumesc
|
Raspuns din data de 11-02-2009 : Stimata Doamna,
Ca urmare a intrebarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele :
Exista fundatia “Renincoor open hand” dispune de un centru de primire a femeilor agresate in familie. In vederea primirii la acest centru d-na Figher Adriana cu domiciliu in Arad; str. Capitan Ignat nr. 58, este rugata sa-l contacteze pe d-l Monea Alin la telefonul 074485795 sau 0357428400pentru detalii cu privire la solicitare.
Compartiment Audiente
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 2480 din data: 14-01-2009 pusa de ALEONTE ANDREEA : · Buna
sunt o mamica ce urmeaza sa beneficieze de indemnizatie de ingrijire copil si o sa optez pentru 85% din venituri, puteti sa imi spuneti va rog concret de ce acte am nevoie la dosar si de unde anume le pot ridica(Casa de Pensii, Finante, angajator etc). Am vazut pe site lista, dar nu inteleg exact ce anume am nevoie.
multumesc frumos
|
Raspuns din data de 27-01-2009 : Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Actele necesare si formularele pentru indemnizatie crestere copil se pot ridica de la Directia de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad – Serviciul Prestatii Sociale – cam. 8 sau de pe site-ul Primariei Municipiului Arad, iar dosarul completat cu toate actele necesare se va depune la institutia mai sus mentionata.
Pentru informatii sulpimentare referitoare la modalitatea de completare a formularelor tip, la termene, institutii competente etc., va rugam sa va adresati la Directia de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad – Serviciul Prestatii Sociale – cam. 8 (Palatul Cenad) – B-dul Revolutiei, nr. 73, in cadrul programului cu publicul si anume: luni – vineri intre orele 8- 20.
Compartiment Audiente
|
Sus
|
|
|
|